Je bent vastberaden om het anders te doen. Want je wilt beter, je wilt groei, je wilt ontwikkelen. Dan moet je keuzes maken. Wat doe je wel en wat doe je vooral niet.
Download ons verhaal

TO DO OR TO DONUT

Er zijn tientallen modellen die je de weg naar succes wijzen. De 5 P’s bijvoorbeeld, de 4C’s, of de 7 S’en en de gouden cirkel. Het zijn voorbeelden die vooral in theorie lijken te werken. Maar als ondernemer heb je behoefte aan een pragmatische en vooral resultaatgerichte benadering. Van gebakken lucht kan je immers de salarissen niet betalen.

HAAL ER UIT WAT ER IN ZIT

Onze ervaring is dat de meeste ondernemers afhaken bij die complexe theorieën. Afleiding ligt op de loer doordat de waan van de dag je agenda bepaalt, expertise is niet in huis en de financiële ruimte is schaars. Wij hebben daarom een vereenvoudigd marketingmodel ontwikkeld die wél werkt, dankzij een heel pragmatische aanpak.

De basis voor ons model vinden wij in essentiële ingrediënten die jouw organisatie al in huis heeft. Met ons donutmodel maken wij jouw propositie uniek, eetbaar en zelfs verslavend lekker voor de doelgroep. Met ons donutmodel zorgen wij ervoor dat jouw product wordt gekocht, en nog eens, en nog eens… én wordt aanbevolen.

HET GEHEIM VAN DE ‘TOPPING’

Zoals bij een donut, die uniek is dankzij z’n topping, maken we jouw organisatie uniek ten opzichte van je concurrenten. De ingrediënten daarvoor maken wie jullie zijn als bedrijf. Dat maakt jullie anders. Wij maken jullie echte onderscheid zichtbaar in middelen en media. Op basis van jullie topping maken we ‘merk-waardige’ content die gevreten wordt. Natuurlijk zorgen we ervoor, dat het wordt gedoseerd zodat het niet misselijk makend wordt.

Een klant wordt niet zomaar een klant. Hij doorloopt een aantal fasen in het verkoopproces. Iedere fase in dat proces vraagt gevarieerde content, waarbij de donut als inspiratie dient. Afhankelijk van het contactmoment zullen we afwegen om meer emotioneel of juist meer rationeel te communiceren. Ook dat wordt pragmatisch ingevuld.

EEN (VERSLAVEND) LEKKER MERK  MET SNACKABLE CONTENT

Download ons verhaal

DAT SMAAKT NAAR MEER

Contactmomenten met jouw doelgroep kunnen wij automatiseren en alle contactmomenten vertalen wij in meetbare KPI’s als afgeleide van je commerciële doelstellingen. Hiermee leggen we de basis voor een controleerbaar en beheersbaar proces en maken we slim gebruik van ‘de kracht van de herhaling’.

Wij houden niet van gebakken lucht. Wij kiezen voor een resultaatgerichte samenwerking.

GRATIS MAAR NIET VOOR NIKS

Wil je gratis een doosje donuts? Dat kan. Neem gewoon contact met ons op, per telefoon, of per email. Dan krijg je van ons een doosje donuts, helemaal gratis. En we leggen je ook gelijk uit wat wij bedoelen met ‘van gebakken lucht naar een resultaatgerichte samenwerking’. En dat is niet voor niks.

DOWNLOAD NU HET DONUTMODEL