Stel je voor dat je een donut mag kiezen. Welke pak jij dan en waarom? Het verschil tussen de éne en de andere donut is nihil maar toch maak je weloverwogen een keuze.

Download ons verhaal

HAAL ER UIT WAT ER IN ZIT

In de donut vinden wij onze inspiratie om naar jouw bedrijf te kijken en jou te helpen met het realiseren van de doelen die jij nastreeft. Jouw bedrijf is als een donut. Het gat in het midden is de metafoor voor jouw product. Het is meer van hetzelfde. Veelal niet onderscheidend genoeg ten opzichte van de concurrentie. In ieder geval in de ogen van de klant. Het is niks, het is gebakken lucht.

Donuts bestaan doorgaans uit dezelfde ingrediënten. De mix is wellicht iets anders en tijdens de bereiding zit een vleugje meer aandacht. Maar het is en blijft een donut. Het echte verschil met je concurrent wordt gemaakt met de ‘topping’. In de ‘topping’ zit de beleving. In de ‘topping’ zit die éne unieke merkwaarde die jouw organisatie anders maakt dan al die anderen.

HET GEHEIM VAN DE ‘TOPPING’

De ‘topping’ is vaak het best bewaarde geheim en daarom ook niet zichtbaar voor jouw klanten. Hier laten veel bedrijven kansen liggen om doelstellingen te realiseren. Want de ‘topping’ staat garant voor groei. Dat wil zeggen, als deze juist wordt ingezet.

Hoe wij ook jullie unieke topping tot leven laten komen en in kunnen zetten voor meer klanten en meer omzet leggen we je graag uit. Download ons recept hieronder of maak gewoon een afspraak. Leggen we het uit aan de hand van aansprekende voorbeelden.

P.S.

Het gat in de donut is misschien gebakken lucht, maar met ons marketing dashboard en onze pragmatische manier van werken beloven wij meer vet op je botten.

EEN (VERSLAVEND) LEKKER MERK  MET SNACKABLE CONTENT

Download ons verhaal

DOWNLOAD NU HET DONUTMODEL