ONZE SERVICES

FLAX.SERVICES

EN WAT DOEN JULLIE DAN ALLEMAAL?

Wij dagen je graag uit om eens na te denken hoe wij, met al onze kennis, kunde en specialisten jou kunnen helpen met het vergroten van jouw naamsbekendheid, het krijgen van nieuwe leads, of de communicatie met je doelgroep.

Sommige organisaties menen dat ze al hun marketing zelf wel kunnen. De ‘Doe Het Zelver’. Dat kan en mag natuurlijk. Maar -mind you- de kapper knipt ook z’n eigen haar niet.

Met het uitbesteden van bepaalde marketingactiviteiten haal je veel meer kennis, kunde en capaciteit in huis die vaak ook nog betrouwbaarder is. Zo is ons bureau nooit ziek, kunnen we veel meer en sneller werkzaamheden uitvoeren en hebben we een netwerk die we waar nodig kunnen inzetten.

Daardoor is uitbesteden simpelweg goed besteden. Onze diensten zijn weliswaar los van elkaar in te zetten, maar hebben uiteindelijk wel alles met elkaar te maken. Daarom kijken we graag samen met jou allereerst naar de basis: wat is je strategie, wat wordt je boodschap en wat kunnen we automatiseren

GOED VERHAAL.
NU LEKKER KORT GRAAG

Waar het uiteindelijk om gaat is dat je je potentiële klant weet te verleiden om jouw product te kopen door het gebruik van verschillende middelen. Dat alles is marketing: het spel van verleiding.

TELL ME MORE

FLAX.STRATEGY

WHERE ARE YOU GOING TO.

As je niet weet waar je heen wilt is geen enkele richting de juiste. De eerste vraag waar je een antwoord op moet hebben is: wat wil je bereiken?

TELL ME MORE

FLAX.CREATIVITY

ZOEKEN NAAR VORM OF HET VINDEN VAN NIEUWE VERDIENMODELLEN

Marketing Creativity is veel meer dan een paar mooie plaatjes.
Creativiteit is in elk beroep, in elk vak en in elke branche noodzakelijk. In de marketing misschien nog wel meer dan elders.

TELL ME MORE

FLAX.BRANDING

INTERNAL BRANDING; HET NIEUWE ONDERNEMEN.

Niet meer wát jouw organisatie produceert of hóe dat wordt gedaan is het belangrijkste, maar wel waaróm dat wordt gedaan is het belangrijkste.

TELL ME MORE

FLAX.CAMPAIGNS

MEER DAN ALLEEN EEN FOLDERTJE

Geen bedrijf zonder verkoop. Zonder verkoop geen bedrijf. Dát begrijpt iedereen.

TELL ME MORE

FLAX.SOCIAL

LEUK EEN LIKE

De sociale media spelen een hele grote rol. Daarom is de juiste inzet ervan zo belangrijk. Dat is veel meer dan een ‘like’ van je vrienden.

TELL ME MORE

FLAX.DATA

KENNIS IS MACHT

Het verzamelen van kennis over het gedrag van je klanten of je doelgroep is daarin niet anders.

TELL ME MORE

FLAX.DEVELOPMENT

JE NIEUWE WEBSITE REGELEN WIJ VOOR JE. MAAR DAT IS NIET GENOEG

Afgezet tegen tijd en budget kijken we wat er technisch nodig en mogelijk is.

TELL ME MORE

FLAX.SOLUTIONS

MARKETING AS A SOLUTION; EN WAT IS DAT DAN?

Het concept Marketing as a Solution is de basis voor de samenwerking tussen jou en ons bureau.

TELL ME MORE

TELL ME MORE

In de marketing wordt veel Engelstalig jargon gebruikt. Denk aan termen als storytelling, de customer journey en de mapping ervan. Maar ook content marketing, de buyer persona en de marketing funnel. Het klinkt allemaal mooi maar maakt het er niet gemakkelijker op. Uiteindelijk is het doel, dat je jouw potentiële klant weet te verleiden om jouw producten te kopen. Voor die verleiding zijn er veel verschillende middelen die ingezet kunnen worden. Dat is het spel van verleiding. Of je nou wilt of niet, door de tijd is dat spel enorm veranderd. Door technologische en online ontwikkelingen is het spel veel complexer geworden. De druk op je een eigen marketingafdeling wordt daardoor steeds groter, terwijl je de kosten versus de baten van je activiteiten wel in balans wilt houden. Daarbij komt, dat die steeds complexere activiteiten qua kennis en kunde veel capaciteit vergt. De vraag is dan waarom je alles zelf zou moeten doen. Het uitbesteden van bepaalde werkzaamheden biedt je namelijk veel mogelijkheden. Voor marketing als activiteit is dat niet anders.

UITBESTEDEN IS
GOED BESTEDEN

Het uitbesteden van bepaalde marketingactiviteiten brengt met zich mee, dat je als bedrijf de nodige kennis, kunde en capaciteit verkrijgt om je spel succesvol te kunnen spelen.

Zeker, niet alles is uit te besteden. Daarnaast zal het altijd jouw business en daarmee jouw marketing zijn waar het om gaat. Maar je hebt dankzij het outsourcen van activiteiten wel veel meer kennis, kunde en capaciteit in huis gehaald, die vaak ook nog betrouwbaarder is. Die betrouwbaarheid zit er bijvoorbeeld in, dat een extern bureau nooit ziek is, dat wij veel meer en sneller werkzaamheden kunnen uitvoeren en wij bovendien een netwerk hebben die we waar nodig inzetten. Kortom: uitbesteden is goed besteden.

Wij helpen je graag om jouw spel succesvol te spelen. Dat is onze ambitie: resultaatgericht met jou samenwerken, slimme, brutale en unieke activiteiten bedenken en je helpen ze uit te voeren zodat jij succesvol bent in jouw spel.